FAQ

ZBOŽÍ:
Jak zjistím přesné rozměry produktu?
U většiny produktů je rozměr popsán v detailu, pokud tak není, neváhejte nám napsat na hello@wildmoon.cz.
 
DOPRAVA:
Jaká je doba dodání? 
Jakmile je vaše objednávka zaplacena, standardně vaše objednávky odbavujeme každé pondělí, středu a pátek. Doba dodáni závisí pak na vámi vybraném dopravci.
Pokud si přejete objednávku jako dárek nebo expresně vybavit z nějakého důvodu, neváhejte nám napsat do poznámky v objednávce nebo na mail hello@wildmoon.cz.
 
Mohu změnit doručovací adresu?
Ano, napište nám ji prosím na hello@wildmoon.cz.
 
Mohu změnit (přidat/odebrat) něco ze své objednávky po jejím odeslání?
Ano určitě, ideálně napište na hello@wildmoon.cz a obratem upravíme a pošleme nový doklad k platbě.
 
Kde najdu polohu své objednávky? 
V informačním mailu od dopravce Zásilkovna nebo PPL
 
Doručujete zboží do zahraničí? 
Ano, seznam zemí naleznete v sekci Doprava.
 
PLATBA:
Jak uplatnit dárkovou kartu?
Zadáním unikátního kódu do políčka v check outu.
 
Jak koupit dárkovou platbu? 
Voucher lze zakoupit na e-shopu, dorazí vám obratem elektronicky.
 
VRÁCENÍ:
Co dělat pokud je zboží poškozené nebo vadné? 
Postupujte prosím dle pokynů v sekci Vrácení zboží.
 
Jak mohu vrátit zboží?
Postupujte prosím dle pokynů v sekci Vrácení zboží.
 
Mohu zboží vyměnit?
Ano, do 14ti dnů od převzetí objednávky, nenošené s původní visačkou lze vyměnit dle pokynů v sekci Vrácení zboží.
 
Jak dlouho trvá vrácení peněz za vrácené zboží
Obvykle 7 pracovních dní od doručení a překontrolování vámi vráceného zboží.

Can I track my order?

Save yourself the time and trouble of writing the same email over and over again by listing your most commonly asked questions and answers here. A dedicated FAQ page should help address the basic needs of your customers, cutting down on customer service emails, increasing conversions, and creating a more satisfying shopping experience!

Where do you ship to?

Save yourself the time and trouble of writing the same email over and over again by listing your most commonly asked questions and answers here. A dedicated FAQ page should help address the basic needs of your customers, cutting down on customer service emails, increasing conversions, and creating a more satisfying shopping experience!

What are your shipping rates?

Save yourself the time and trouble of writing the same email over and over again by listing your most commonly asked questions and answers here. A dedicated FAQ page should help address the basic needs of your customers, cutting down on customer service emails, increasing conversions, and creating a more satisfying shopping experience!